keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Super-Yoda !

Tänään oli kääpiöagility. Mulla oli hiukan väsynyt olo ja ajatus, että mitähän tästäkin nyt sitten tulee... Meillä oli kaksi radanpätkää, joissa harjoiteltiin erilaisia ohjausjuttuja. Radat oli pituudeltaan 9-10 estettä, joten jo ihan hyvän mittaisiakin.

Noh, päätin yrittää mennä mahdollisimman pitkään ilman nameja. Aloitin riehuttamalla lelulla (nakkisukka ;)) ja Yoda oli ihan innoissaan. Eka rata päästiin hyvin renkaalle asti, josta hyppäsi väärästä välistä. Ei hätää, ei olla paljoa harjoiteltu, joten ei osaa vielä hakea oikeaa koloa. Uusi yritys ja nyt meni hyvin. Kepit päästiin läpi, vaikka meikäläinen unohti, että olin suunnitellut meneväni etuperin, enkä peruuttamalla... Noh, tekevälle sattuu :) Toisella radalla oli ensin hiukan hankaluutta mun ohjaamisen kanssa (ylläri). Mutta lopulta sekin meni ja tokalla kierroksella taidettiin jo tehdä koko rata ilman ongelmia, jee!

Yoda oli Super <3 Se oli niin taitava ja vauhdikas ja innokas ja palkkautui hyvin lelulla. Olin (ja olen edelleen) niin onnellinen ja tyytyväinen tämänpäiväiseen. Kovasti odottelen jo seuraavaa kertaa...

Suurin murhe mulla on (taas) se, etten meinaa ite muistaa, mihin suuntaan rata jatkui ja mistä välistä piti mennä, mihin kääntyä, miten päin jne... Ärsyttävää! Tuntuu siltä, että pitäisi vaan juoksennella itekseen siellä tuhat kertaa ilman koiraa, jotta alkaisi oppia sitä liikkumista radalla... Koira on super, ohjaaja ei :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti