torstai 25. helmikuuta 2010

Asennemuutoksella tuloksiin?

Jes! Yodan alkuvuoden sairasteluiden ja sairaslomailun jälkeen agility on kulkenut hyvin. Yoda on ollut selvästi innokkaampi eikä se ole lainkaan haahuillut, haistellut maata tmv. Omaa käyttäytymistä - syitä ja seurauksia - on tullut mietittyä paljon ja olen selvästi päässyt eteenpäin tässä asiassa. Tälle vuodelle asetettu tavoite; hauskanpito koiran kanssa treeneissä, on otettu tosissaan työnalle. Olen mielestäni menossa oikeaan suuntaan :) Asiaa pohdittuani luulen löytäneeni muutamia syitä siihen, miksi asiat tökkii aika ajoin. Olen yrittänyt aktiivisesti tehdä asialle jotakin ja näyttäisi siltä, että jotain on jo tapahtunutkin...

Lisäksi - Yoda on oivaltanut jotakin kepeistä. Eilen tehtiin treeneissä rataa, jossa oli kepit kolmesti, eri kulmista ja puolilta. Yoda meni hyvin ja päästiin kepeille ilman isompia ongelmia :) Olin niin iloinen ja mikä parasta - idolini Ansku (joka oli katsomassa treenejä) - antoi myös hyvää palautetta meidän radan jälkeen. Kepit ovat oikeasti menneet eteenpäin!

Olen tositosi onnellinen tällä hetkellä, mutten uskalla yhtään nuolaista - ennen kuin tipahtaa... Eli en uskalla katsoa kisakalenteria taikka suunnitella mitään eteenpäin. Yritän todella kovasti hillitä itseäni ja mennä "päivä kerrallaan". Kivointa tässä on tällä hetkellä se tunne, että kyllä tästä sittenkin saattaa jossakin vaiheessa tulla jotakin... :) Hyvä Yoda Pönttiäinen :) Ja minä kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti